Google Aps | Τα παιδιά ενός γίγαντα (μέρος Β')

Η google είναι πλέον γνωστή σε όλους, ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Το brand name της είναι το μεγαλύτερο στο δίκτυο. Μέσα από μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών έχει καταφέρει να είναι απαραίτητη σε κάθε υπολογιστή. Οι ιδρυτές της σίγουρα θα είναι περήφανοι για το δημιούργημά τους.

Έχουν μια ιδιαίτερη φιλοσοφία για τον τρόπο που πρέπει να βλέπει ο άνθρωπος το διαδίκτυο και αυτό έχει μεταφερθεί και στον τρόπο ζωής των εργαζόμενων της. Οι χώροι εργασίας τους είναι κάτι παρδαλά δωμάτια και στα διαλείμματα παίζουν φρίσμπι!
Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι ρυθμίζει τις εξελίξεις στο δίκτυο. Ειδικά η μηχανή αναζήτησης, παίζει καίριο ρόλο στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μία αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας της είναι ικανή να αλλάξει τις ισορροπίες. Και η μηχανή αναζήτησης είναι μόνο ένα παρακλάδι της Google. Αυτός ο γίγαντας έχει πολλά παιδιά!

Gmail
Είναι το πρώτο προϊόν που λάνσαρε η Google. Στην αρχή είχε ξεκινήσει πειραματικά και η δυνατότητα υπήρχε μόνο μετά από πρόσκληση κάποιου ήδη κατόχου Gmail. Κάποια στιγμή άνοιξε τις πύλες του σε όλους και άνοιξε τον δρόμο για τις σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικών ταχυδρομείων. Αν και συνεχίζει να έχει ένα συγκριτικό μειονέκτημα απέναντι στο hotmail της Microsoft, εντούτοις έχει καταφέρει να έχει και εδώ το μεγαλύτερο μερίδιο.

Το Gmail σχεδιάστηκε με βάση την ιδέα ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να είναι πιο διαισθητικό, πιο αποδοτικό και πιο χρήσιμο. Η τεχνολογία φιλτραρίσματος ανεπιθύμητων μηνυμάτων του Gmail, σας εξοικονομεί χρόνο. Όπως οι ιστότοποι των τραπεζών, έτσι και το Gmail χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση HTTPS για να διατηρεί την αλληλογραφία σας ασφαλή.

Ο μέσος χρήστης χρειάζεται 5 δευτερόλεπτα για να εντοπίσει και να διαγράψει ένα μόνο ανεπιθύμητο μήνυμα. Ενώ αυτό μπορεί να μην ακούγεται πολύ, όλα αυτά τα δευτερόλεπτα αθροίζονται. Εάν έχετε καλύτερες ασχολίες από το να διαγράφετε ανεπιθύμητα μηνύματα, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε το Gmail. Οι χρήστες τους αναφέρουν ότι δεν λαμβάνουν σχεδόν καθόλου ανεπιθύμητα μηνύματα, με αποτέλεσμα να έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους για ασχολίες που απολαμβάνουν, όπως η εκμάθηση μιας νέας γλώσσας ή μία επιπλέον αγκαλιά με τον αγαπημένο τους.

Ο χώρος αποθήκευσης είναι υπεραρκετός. Περισσότερα από 10313.015084 MB ελεύθερου χώρου αποθήκευσης. Και αν είναι απαραίτητο, έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ακόμα περισσότερο.

Με ένα μόνο κλικ, μπορείτε να ξεκινήσετε μια συζήτηση στο Gmail ή να μιλήσετε πρόσωπο με πρόσωπο μέσω φωνητικής συνομιλίας ή συνομιλίας μέσω βίντεο. Εκτός από την κοινή χρήση φωνητικών συνομιλιών και συνομιλιών μέσω βίντεο με τις επαφές σας από υπολογιστή σε υπολογιστή, μπορείτε επίσης να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις σε οποιονδήποτε αριθμό σταθερού ή κινητού τηλεφώνου στο Gmail.

Για να χρησιμοποιήσετε την “Κλήση τηλεφώνου”, πρέπει να έχετε συνδεθεί στη “Συζήτηση” και να έχετε εγκαταστήσει την προσθήκη φωνητικών συνομιλιών και συνομιλιών μέσω βίντεο. Για να ξεκινήσετε, απλώς κάντε κλικ στο εικονίδιο “Κλήση τηλεφώνου” στην κορυφή της λίστας Συζήτηση για να ανοίξετε το παράθυρο κλήσεων. Από το παράθυρο κλήσεων, μπορείτε να καλέσετε έναν αριθμό τηλεφώνου, να δείτε το ιστορικό των κλήσεών σας ή να προσθέσετε μονάδες.

Το Gmail διατίθεται και για κινητά τηλέφωνα. Αποκτήστε πρόσβαση στο Gmail από το τηλέφωνό σας, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιείτε.

Μια από τις τελευταίες καινοτομίες του είναι και η προεπισκόπηση των pdf. Τώρα μπορείτε να κάνετε προεπισκόπηση αρχείων PDF, απευθείας μέσα από το πρόγραμμα περιήγησής σας, αντί να περιμένετε να γίνει λήψη τους για να τα ανοίξετε με μια άλλη εφαρμογή. Απλώς κάντε κλικ στον σύνδεσμο "Προβολή" δίπλα από τα συνημμένα αρχεία .pdf που λαμβάνετε.
Άλλη μια καινοτομία είναι η σύνδεση του με το Google+. Μπορείτε πλέον να πραγματοποιείτε συνομιλία μέσω βίντεο, πρόσωπο με πρόσωπο, με πολλά άτομα, να μοιράζεστε φωτογραφίες και βίντεο και να απαντάτε σε αναρτήσεις αμέσως, και όλα αυτά μέσα από το Gmail. 

Στην διαχείρηση των emails δεν υπάρχουν κάποιες σημαντικές διαφορές με τις άλλες πλατφόρμες. Κατηγορίες , ετικέτες και αστέρια είναι τα γνωστά χρήσιμα εργαλεία για την τακτοποίηση των emails. Διαθέτει όμως μπάρα αναζήτησης, που λειτουργεί όπως και η μηχανή αναζήτησης και μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στα emails με λέξεις κλειδιά. 

Τέλος μπορείτε να διαχειριστείτε έως και 25.000 επαφές, νούμερο αρκετό και για επιχειρήσεις.