Κάθε μέρα χιλιάδες ιστοσελίδες προσθέτονται στον ιστό. Αν η πορεία τους θα είναι επιτυχημένη, εξαρτάται κατά κύριο λόγο από τον αριθμό των επισκεπτών που θα καταφέρουν να προσελκύσουν. Ο πόλεμος μεταξύ των webmasters μαίνεται καθημερινά. Όλοι γνωρίζουν ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι η εισροή επισκεπτών. Οι τακτικές που χρειάζεται να ακολουθήσει κάποιος είναι γνωστές. Όποιος αφιερώνει τον περισσότερο χρόνο και κάνει την καλύτερη δουλειά επιπλέει, οι υπόλοιποι χάνονται μαζί με τις ιστοσελίδες τους.
Αν είστε ένας αρχάριος webmaster και η σελίδα σας δεν έχει την δυναμική που θα θέλατε, δεν χρειάζεται να απογοητεύεστε. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να πετύχετε τον στόχο σας. Παρακάτω, ακολουθούν οι ….. σημαντικότερες τακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε. Χρησιμοποιήστε τες και θα δείτε την σελίδα σας να ζωντανεύει. Κάποιες από τις τακτικές αποδίδουν άμεσα αποτελέσματα, κάποιες άλλες χρειάζονται υπομονή για να αποδώσουν.
- Αγοράστε μια ονομασία χώρου (domain) που να είναι αξέχαστη. Σκεφτείτε κάτι που οι άνθρωποι μπορούν να το θυμηθούν εύκολα. Με αυτόν τον τρόπο και θα μπορούν να ξαναβρούν εύκολα την σελίδα σας, αλλά και να μεταβιβάσουν πληροφορίες γι’ αυτήν και σε άλλους. Το Brand name μιας σελίδας πρέπει να βρίσκεται και στο domain της.
- Κάντε την σελίδα σας να φορτώνει εύκολα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό γι’ αυτούς που έχουν αργή σύνδεση στο διαδίκτυο. Ελάτε στην θέση κάποιου που θέλει να επισκεφτεί την σελίδα σας και περιμένει ώρα, για να φορτώσει. Το πιο πιθανό είναι να εγκαταλείψει την προσπάθεια. Αυτό επιτυγχάνεται με την απομάκρυνση από την αρχική σελίδα των πολλών gadgets και banners. Η αρχική σελίδα σας πρέπει να να είναι λιτή και περιεκτική. Χρησιμοποιήστε το Webmastertools της Google για να τσεκάρετε την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας.
- Αγοράστε εναλλακτικά domains, παρεμφερή με το βασικό σας. Ανακατευθύνετε τους επισκέπτες τους στην αρχική σας σελίδα. Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσετε τις πιθανότητες σας, να εντοπίσει κάποιος την σελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης. Ταυτόχρονα θα αποθαρρύνετε τυχόν ανταγωνιστές σας, που θα θελήσουν να κερδίσουν μέρος των επισκέψεων σας.
- Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο της σελίδας σας. Αναζητήστε λέξεις κλειδιά, καλύτερες από αυτές που χρησιμοποιείτε ήδη. Μην μπαίνετε στην διαδικασία να συναγωνιστείτε με άλλους, σε λέξεις κλειδιά ευρείας χρήσης. Υπάρχουν πολύ έμπειροι webmasters και δεν θα τα βγάλετε πέρα. Δοκιμάστε στις δευτερεύουσες λέξεις. Στο διαδίκτυο θα βρείτε πολλά δωρεάν εργαλεία, για έρευνα για λέξεις κλειδιά. Το KeywordsGoogle είναι ένα από αυτά.
- Διαχειριστείτε με τον ίδιο τρόπο τα metatags της σελίδας σας. Πιο γενικές λέξεις κλειδιά, αλλά και πάλι όχι πολύ ευρείας χρήσεως. Αργότερα, αν έχετε πετύχει τον αρχικό σας στόχο, μπορείτε να δοκιμάσετε και σε άλλες λέξεις με μεγαλύτερο συναγωνισμό.
- Σκεφτείτε σοβαρά να αλλάξετε τον τίτλο της σελίδας σας, εάν αυτός δεν περιέχει μέσα το domain σας. Τα δύο αυτά πρέπει να σχετίζονται, το ένα να εμπεριέχει το άλλο. Ο τίτλος πρέπει να είναι επίσης κάτι που να το θυμούνται εύκολα οι άνθρωποι. Κομμάτι ή κομμάτια του τίτλου μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν λέξεις κλειδιά.
Χρησιμοποιήστε ετικέτες Alt για τις εικόνες σας. Δεν είναι οι λεζάντες, αλλά η περιγραφή τους. Είναι εξίσου σημαντικό με τις λέξεις κλειδιά στα κείμενα σας. Βοηθάτε τις μηχανές αναζήτησης να προσδιορίσουν την σελίδα σας. Στην μηχανή αναζήτησης της Google, πολύ συχνά εμφανίζονται φωτογραφίες σε πολύ υψηλές θέσεις. Ενδέχεται να έχετε και απευθείας επισκέψεις.