Πως να επιλέξετε το καλύτερο Affiliate πρόγραμμα

Δεν υπάρχουν καλά και κακά affiliate προγράμματα. Αν ένα πρόγραμμα είναι καλό για μια ιστοσελίδα, αυτό κρίνεται μόνο από το αποτέλεσμά του. Μπορεί με το ίδιο πρόγραμμα κάποιος affiliate να βγάλει πολλά λεφτά και κάποιος άλλος να αποτύχει. Σίγουρα πάντως υπάρχει κάπου στο δίκτυο ένα κατάλληλο πρόγραμμα για να ξεκινήσετε. Το αν θα το κάνετε να δείχνει καλό, εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από εσάς και τη δουλειά που θα κάνετε.

Υπάρχει όμως μία βάση αρχών που θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το καταλληλότερο πρόγραμμα, ανάμεσα στα χιλιάδες που κυκλοφορούν. Η συγκεκριμένη θεματολογία της σελίδας σας είναι η βάση για το πρώτο ξεσκαρτάρισμα. Αφού εντοπίσετε μια σειρά από σχετικά προγράμματα, μπορείτε να επισκεφτείτε διάφορα φόρουμ θυγατρικών και να ζητήσετε την γνώμη των ειδικών για τα προγράμματα που σας ενδιαφέρουν.
Για να αποφύγετε αυτό το στάδιο, μπορείτε να γραφτείτε σε εταιρικά δίκτυα που προσφέρουν μεγάλη ποικιλία από εργαλεία για την προώθηση των προγραμμάτων τους. Μέσα από τέτοια δίκτυα, θα μπορείτε να παρακολουθείτε και την πορεία των πωλήσεών σας και διάφορα άλλα χρήσιμα στατιστικά. 

Στα μεγάλα δίκτυα του εξωτερικού , όπως η Clickbank, έχετε την δυνατότητα να δείτε και την απόδοση του κάθε προγράμματος. Πόσοι affiliates το χρησιμοποιούν, πόσες πωλήσεις κάνουν και τί ποσοστό επιτυχίας έχουν. Αν και αυτό δεν μπορεί να σας εξασφαλίσει, είναι ένα χρήσιμο κριτήριο για την τελική επιλογή σας. Ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη, είναι το σχέδιο πληρωμής που έχει ο έμπορος. Υπάρχουν ευέλικτα και δυσκίνητα προγράμματα στον τρόπο κατάθεσης των χρημάτων.

Ελέγξτε την ποιότητα και την ποικιλία των διαφημιστικών εργαλείων που παρέχει το κάθε πρόγραμμα. Μπορεί να βρείτε δίκτυα και προγράμματα που παρέχουν και δωρεάν εκπαίδευση στον τομέα αυτό.

Τέλος ο τύπος του προγράμματος είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που θα πρέπει να λάβετε υπόψη. Υπάρχουν προϊόντα που παίρνουν εύκολα κλικ, αλλά πουλάνε δύσκολα και το αντίθετο.

Ο συμψηφισμός όλων αυτών των παραγόντων θα σας δώσει το καλύτερο αποτέλεσμα για το ξεκίνημα. Στην πορεία, όταν θα έχετε πλέον και κάποια εικόνα από το προφίλ των επισκεπτών σας, θα αναπροσαρμόσετε τα δεδομένα και κινηθείτε ανάλογα. Μη διστάσετε να αλλάξετε πρόγραμμα, αν κάποιο δείτε ότι δεν αποδίδει. Δώστε του όμως και ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να έχετε αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία.