4 συνηθισμένα λάθη στο Affiliate Marketing

Είναι γεγονός ότι αρκετές affilate marketing ιστοσελίδες είναι πολύ προσοδοφόρες. Καμιά από αυτές όμως δεν φέρνουν εύκολο χρήμα. Οι ιδιοκτήτες τους έχουν χτίσει σε βάθος χρόνου για να πετύχουν. 

Είναι πολύ μεγάλος μύθος, ότι το affiliate marketing έχει εύκολα λεφτά. Και δυστυχώς πάνω σε αυτόν τον μύθο χτίζουν πολλοί τα όνειρα τους για κέρδη. Τι είναι όμως αυτό που κάνει τον χώρο αυτόν, να έχει πολλούς καλεσμένους, αλλά λίγους εκλεκτούς; Η απάντηση ίσως να βρίσκεται στο γεγονός ότι, οι περισσότερες θυγατρικές κάνουν λάθη λόγω άγνοιας του αντικειμένου. Το μάρκετινγκ δεν είναι τόσο απλό, όσο νομίζουν. Παρατηρώντας κανείς τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται, εύκολα μπορεί να ξεχωρίσει τί είναι πραγματικότητα και τί μύθος. 
  • Το πρώτο σοβαρό λάθος είναι η άγνοια της σημασίας του τρόπου λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης. Σε καμιά σελίδα δεν βρέχει επισκέπτες αν αυτή δεν είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης. Επίσης υπάρχει άγνοια για τη δυναμική που έχει η διαφήμιση σε αυτές τις μηχανές. Η διαφήμιση μπορεί να αποδειχτεί το καλύτερο εργαλείο, αν χρησιμοποιηθεί σωστά.

  • Το δεύτερο συνηθισμένο λάθος είναι τα πολλά διαφημιστικά banners στην σελίδα, τα οποία δεν είναι όσο κατατοπιστικά πρέπει να είναι, για το προϊόν. Ένα καλό banner είναι αρκετό και δεν παραφορτώνει τη σελίδα. Τα πολλά διαφημιστικά κάνουν τον επισκέπτη επιφυλακτικό απέναντί τους. Εξάλλου μια σελίδα με ποιοτικό περιεχόμενο, δεν χρειάζεται καν banner. Αρκεί ένας σύνδεσμος κειμένου μέσα στο περιεχόμενο.

  • Το τρίτο λάθος είναι ότι πολλοί affiliates προωθούν ένα και μόνο προϊόν, στερώντας από τους επισκέπτες το δικαίωμα της πολλαπλής επιλογής. Είναι πάντα καλύτερα να υπάρχουν τουλάχιστον δύο επιλογές. Έτσι θα έχουν και την ευκαιρία της σύγκρισης. Αυτή η τακτική είναι σίγουρο πως θα αυξήσει τις πωλήσεις της σελίδας.

  • Το τέταρτο λάθος είναι το αντιστρόφως ανάλογο με το προηγούμενο. Η ταυτόχρονη προώθηση πάρα πολλών προϊόντων στην ίδια σελίδα. Αυτή η τακτική και, χαλάει την εικόνα της σελίδας και, αντιεπαγγελματισμό δείχνει και, σύγχυση προκαλεί στον επισκέπτη. Είναι πολύ συχνό το παράδειγμα σελίδων, που έχουν στο πλαϊνό μενού, ένα κατεβατό από διαφημιστικά και συνδέσμους. Ο αριθμός των προωθούμενων προϊόντων πρέπει να έχει ένα όριο. Το όριο αυτό θα το βάλετε εσείς και θα εξαρτάται από τον όγκο της σελίδας και το περιεχόμενό της.
Όλες οι θυγατρικές που κάνουν τα παραπάνω λάθη, είναι καταδικασμένες να αποτύχουν.