Τι κάνει ένα λογισμικό διαχείρισης για τη διαχειριση πολυκατοικιων

expressoil, διαχειριση πολυκατοικιων
Διαχείριση Πολυκατοικιών - Express Oil
Το λογισμικό αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο μηχανογράφησης για την έκδοση λογαριασμών για τη διαχειριση πολυκατοικιων, καθώς και την πλήρη παρακολούθηση της διαχείρισης και θα πρέπει να  ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις σας σε επίπεδο δυνατοτήτων  και πληροφόρησης. 

Σχεδιάζονται λαμβάνοντας υπ' όψη τις ιδιαίτερες ανάγκες τ των απαιτήσεων σας, έτσι ώστε να αποτελεί ένα  πλήρες και ευέλικτο πρόγραμμα για την διαχειριση πολυκατοικιων, για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο έκδοσης λογαριασμών κοινοχρήστων αλλά και της παρακολούθησης διαχείρισης πολυκατοικιών.

Ένα από αυτά είναι το Building Manager που αυξάνει την δυναμικότητα της επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας τα εξειδικευμένα modules της εφαρμογής ελαχιστοποιώντας τους απαιτούμενους χρόνους παρακολούθησης, οργανώνοντας τις εργασίες της εταιρίας σας και παράλληλα αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και το internet προσφέρετε στους πελάτες σας υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες καθιστώντας την υπεροχή της επιχείρησής σας αδιαμφισβήτητη.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι:
  • Οι χρεώσεις των διαμερισμάτων γίνονται αυτόματα κατά τον επιμερισμό των δαπανών τους από τη διαχειριση πολυκατοικιων εάν έχουμε ορίσει ότι παρακολουθούμε και την διαχείριση της εκάστοτε οικοδομής.
  • Υπάρχει επίσης η δυνατότητα παρακολούθησης τυχόν επιστροφών στους αντιστοίχους ενοίκους καθώς και της δαπάνης.
  • Το module των πετρελαίων μας δίνει την δυνατότητα να οργανώσουμε και να παρακολουθήσουμε τις παραγγελίες πετρελαίου για τις οικοδομές που έχουμε τη διαχείριση πολυκατοικιων καθώς επίσης μπορούμε να καταχωρήσουμε τις μετρήσεις που κάνουμε περιοδικά στις δεξαμενές πετρελαίου των οικοδομών αυτών έτσι ώστε η εφαρμογή να μπορεί να μας δίνει σχετικές αναφορές (πχ δεξαμενές χαμηλής στάθμης) ή να κάνει προβλέψεις προμήθειας πετρελαίου βάση της υπολογιζόμενης κατανάλωσης. 
  • Στο module των συνεργείων έχουμε την δυνατότητα να ενημερώσουμε τις εργασίες που έκανε κάθε ένα από αυτά στις αντίστοιχες πολυκατοικίες καθώς και την χρέωση της κάθε εργασίας.
  • Η εφαρμογή διαθέτει την δυνατότητα (εάν έχουμε σύνδεση με το internet) να ελέγχει αυτόματα και να ενημερώνει τον χρήστη για το εάν υπάρχουν διαθέσιμες αναβαθμίσεις καθώς επίσης να κάνει αυτόματα λήψη και εγκατάσταση αυτών των αναβαθμίσεων μέσω διαδικτύου.

Βίντεο στο Youtube για την διαχειριση πολυκατοικιων



Η δημιουργία των κανόνων (κανόνες ISO, δικαιώματα χρηστών) στις καθημερινές δραστηριότητες για τα διαχειριση πολυκατοικιων είναι μία πολύ απλή υπόθεση. Παραμετροποιήστε το τι μπορεί να κάνει κάθε χρήστης ξεχωριστά στην δουλειά του έτσι ώστε η απουσία σας από το γραφείο να μην είναι παράγοντας του «κάνει ότι θέλει ο καθένας» αλλά «κάνει ότι θέλω και όπως το θέλω εγώ». (Απλά παραδείγματα είναι η δημιουργία κανόνα για έναν χρήστη που να λέει ότι δεν μπορεί να περάσει είσπραξη σε ημερομηνία προγενέστερη της σημερινής ή 3 ημερών πίσω, ή να μην μπορεί να εισπράξει λογαριασμό από διαμέρισμα όταν υπάρχει προγενέστερος λογαριασμός). Πάνω από 150 διαφορετικές παράμετροι είναι διαθέσιμες για να ορίσετε εσείς τη διαχειριση πολυκατοικιων και τον τρόπο λειτουργίας του γραφείου σας

Η ασφάλεια των δεδομένων επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας την γρηγορότερη και ασφαλέστερη βάση δεδομένων Microsoft SQL Server με την οποία επιτυγχάνεται live backup των δεδομένων σχεδιάζοντας μαζί το σενάριο των αντιγράφων ασφαλείας.