Γιατί οι περισσότεροι αποτυγχάνουν στο Affiliate Marketing

Κάθε μέρα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι παρασύρονται στο affiliate marketing και μπορεί να γίνετε και σεις ένας από αυτούς. Ναι, είναι από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους δημιουργίας εισοδήματος στο διαδίκτυο. Ναι, είναι μια δίκαιη συμφωνία μεταξύ του έμπορα και του συνεργάτη του. Αλλά ο συναγωνισμός είναι τόσο μεγάλος, που επιπλέει μόνο η αφρόκρεμα των affiliates. Οι υπόλοιποι αδυνατούν να πείσουν τους επισκέπτες τους, για την ποιότητα των προϊόντων τους και των προσφερόμενων υπηρεσιών. Γιατί όμως;
Το affiliate marketing στηρίζεται στη διαφήμιση. Η διαφήμιση χρειάζεται δουλειά, φαντασία και γνώση του αναγνωστικού κοινού. Αν δεν έχεις αποκωδικοποιήσει πρώτα το προφίλ των επισκεπτών, δεν μπορείς να τους αγγίξεις. Αν δεν έχεις φαντασία δεν μπορείς να φτιάξεις έξυπνα και πρωτότυπα διαφημιστικά. Αν δεν δουλέψεις, δεν θα μάθεις ούτε τους επισκέπτες σου, ούτε την κατασκευή διαφημιστικών. Πρέπει να ρίξεις βάρος σε αυτόν τον τομέα. Και οι περισσότεροι δεν το κάνουν.

Η έλλειψη προετοιμασίας είναι επίσης ένας παράγοντας αποτυχίας. Μέρος της προετοιμασίας είναι και η έρευνα. Πρέπει να γίνει η ιδανική επιλογή θυγατρικού προγράμματος. Τα Affiliate Networks (Εταιρικά δίκτυα) είναι αμέτρητα. Μέσα σε κάποιο από αυτό, βρίσκεται η ιδανική λύση για σας. Η διαφημιστική καμπάνια που ταιριάζει περισσότερο στη σελίδα σας, ανταποκρίνεται στους επισκέπτες και έχει τους ευνοϊκότερους όρους. Ελάχιστοι μπαίνουν στον κόπο να ψάξουν και αρκούνται σε ένα network στο οποίο είναι εγγεγραμμένοι. Ελάχιστοι ενημερώνονται από τα φόρουμ για τις νέες και προσοδοφόρες καμπάνιες που κυκλοφορούν. 

Τρίτος παράγοντας αποτυχίας είναι ο κακός σχεδιασμός της ιστοσελίδας. Πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη έως και τις λεπτομέρειές της. Πολλοί χρήστες αν δεν τους αρέσει αυτό που βλέπουν με την πρώτη ματιά, εγκαταλείπουν τη σελίδα, χωρίς να διαβάσουν το περιεχόμενο. Άλλοι πάλι, διψάνε για πληροφορίες και δεν ενδιαφέρονται για το design. Υπάρχει και η κατηγορία των χρηστών, που επιζητούν την εύκολη και γρήγορη περιήγηση σε μια σελίδα. Εσείς θα πρέπει να διατηρήσετε ζωντανό το ενδιαφέρον όλων των τύπων των χρηστών. Μόνο έτσι θα μπορέσετε να οδηγήσετε περισσότερους από αυτούς στα προωθητικά σας πεδία.

Επίσης σημαντικός παράγοντας είναι το domain. Αν δεν είναι απολύτως σχετικό με το θέμα της σελίδας σας, θα χάσετε πολλές επισκέψεις από τις μηχανές αναζήτησης. Και αυτό, γιατί ο χρήστης θα νομίσει ότι η σελίδα σας δεν είναι αυτό που ψάχνει και, θα προτιμήσει να κάνει κλικ σε κάτι πιο σχετικό μ΄ αυτό που ψάχνει.
Τέλος ένας από τους κυριότερους παράγοντες αποτυχίας είναι η έλλειψη διάθεσης για περαιτέρω γνώση, βελτίωση και εξέλιξη του ίδιου του μάρκετερ. Αν μακροχρόνια σταματήσετε να ενημερώνεστε για το αντικείμενό σας, πολύ σύντομα θα σας ξεπεράσουν άλλοι. Αυτό που μπορεί να σας φέρει σε αυτό το σημείο, είναι η απογοήτευση επειδή πιθανόν, δεν πετύχατε άμεσα αποτελέσματα. Είπαμε όμως, ότι η υπομονή είναι απαραίτητο προτέρημα για την δουλειά αυτή.